Učestalo postavljana pitanja – želimo vam pomoći
Jamstveni rok za Pranamat ECO je pet godina. Sačuvajte sve originalne dokumente povezane s plaćanjem i dostavom.
U slučaju vraćanja neispravnog proizvoda u tom roku, isporučit ćemo zamjenu. Dostavite dokaz o plaćanju; vaš račun, i pošaljite svoj zahtjev za zamjenu u pisanom obliku na [email protected]. Tad ćemo vam dati daljnje upute.
Pranje proizvoda Pranamat ECO je jednostavno.
1. Uklonite unutarnje kokosovo vlakno ili punjenje od heljdinih ljuski i odvojite vanjsku lanenu od unutarnje pamučne navlake.
2. Ručno operite vanjsku lanenu navlaku hladnom vodom i blagim – po mogućnosti prirodnim – deterdžentom te pričekajte prirodno sušenje. Nemojte prati u perilici rublja.
3. Karakteristični lotosovi masažni elementi Pranamat ECO mogu se nježno očistiti mekanom četkom i, prema potrebi, poprskati dezinfekcijskom otopinom između sesija.
4. Unutarnju navlaku od bijelog pamuka može se prati ručno ili strojno, u normalnom pamučnom ciklusu.
5. Punilo od kokosovih vlakana ne smije doći u dodir s vodom ili se čistiti. To je apsolutno nepotrebno, jer su kokosova vlakna prirodno otporna na prašinu i mirise.
Da. Nudimo 30-dnevno jamstvo povrata novca bez pitanja.
30 dana od trenutka primitka kupljenog proizvoda možete zatražiti povrat novca, ako Pranamat ECO ne ispuni vaša očekivanja.
Ako želite zatražiti povrat novca, kontaktirajte nas na [email protected]. Ne vraćamo troškove dostave. Ovdje pogledajte našu politiku isporuke i povrata.
Uobičajeni troškovi dostave su nepovratni.
Ako je proizvod neadekvatne kvalitete ili neispravan i vraća se u roku od 30 dana, mi plaćamo troškove povratne dostave. Dostavite dokaz o plaćanju i pisani zahtjev za povrat proizvoda i otpremu na [email protected].
Proizvod nam se mora vratiti u izvornom stanju, neoštećen, u originalnom pakiranju, u roku 30 dana od primitka naručenog. Čuvajte sve originalne dokumente za plaćanje i dostavu i uvrstite ih u svoju pošiljku. Troškovi dostave i povrata nisu povratni.
Međutim, u slučaju vraćanja neispravnog proizvoda ili proizvoda neadekvatne kvalitete, odobrava se pun povrat novca. U tom ćemo slučaju pokriti i troškove povratne dostave. Za povrat troškova dostave dostavite dokaz o plaćanju, vaš račun, i pošaljite svoj zahtjev za nadoknadu u pisanom obliku na [email protected]
Povrat novca će se obaviti u roku od 10 dana od našeg uspješnog primitka vraćenih artikala, u skladu s iznad navedenim uvjetima.